CERCAR EN AQUEST BLOG

dimarts, 1 de novembre del 2016

VALORACIÓ DE LA FEDERACIÓ D'AMPES SOBRE EL PRESSUPOST PARTICIPATIU 2017

Compartim amb tots vosalres el comunicat de la Federació d'Ampes de les escoles públiques sobre el resultat del Pressupost Participiatiu 2017:

Des de la Federació d'Ampes de les escoles públiques de Premià volem agrair els 261 vots que ha recollit la nostra proposta al pressupost participatiu i felicitem a la gent del CAU AMON-RA per haver estat la proposta més votada.

La nostra proposta demanava invertir 50.000 € en millores als patis i edificis de les escoles públiques, per solucionar deficiències actuals en aquests equipaments (inundacions de patis, manca de material, persianes en mal estat, aïllament tèrmic,...), donat la manca d’inversió per part de l’Ajuntament els darrers anys en manteniment i adequació de les nostres infraestructures.

Vam voler participar en aquesta experiència de pressupost participatiu atès que crèiem urgent l'actuació que demanàvem, i per tant continuem pensant que ha de ser l'Ajuntament qui es faci càrrec de solucionar les mancances i deficiències de les nostres infraestructures. Recordem que el manteniment de les escoles és competència de l'Ajuntament.

Volem donar també el nostre suport a l'equip de l'Escola Bressol, educadores i famílies, en la seva lluita per aconseguir el pati/jardí que els seus infants mereixen pel seu desenvolupament, i, al grup promotor per la creació d'un grup de suport de vetlladores a les escoles públiques del municipi per suplir les franges que no depenen del Departament d'Ensenyament als infants amb necessitats educatives especials, que al igual que amb la nostra, pensem que les seves demandes tampoc poden esperar a fer-se realitat.

AMPA EL DOFÍ
AMPA LA LIÓ